On-line: гостей 0. Всего: 0 [подробнее..]
Активные обсуждения проходят в русинском сетевом журнале http://getsko-p.livejournal.com/ , http://podkarpatrus.livejournal.com/, http://cylio.livejournal.com/ Открыта русинская почтовая рассылка "Подкарпатская Русь.Русины" Подписаться на рассылку вы можете по адресу: http://subscribe.ru/catalog/state.politics.rusin

АвторСообщение
Устигающый




Сообщение: 1402
Зарегистрирован: 21.02.08
Репутация: 1
ссылка на сообщение  Отправлено: 01.08.08 18:38. Заголовок: ГРОМАДЯНСЬКИЙ КОНСТИТУЦІЙНИЙ КОМІТЕТ ЗБИТНЕВА


ГРОМАДЯНСЬКИЙ КОНСТИТУЦІЙНИЙ КОМІТЕТ
(В КОНТЕКСТІ ПРО НОВИЙ СУСПІЛЬНИЙ ДОГОВІР. Оргкомітет Суверенних Конституційних Зборів України Київ, 30 серпня 2007 р. Опубліковано в газеті "Голос України", 5 вересня 2007р.) .
(Підготовлено в Києві Ю. Збітнєвим)
Преамбула.
Мета: Можливості реалізації ідеї установчої влади без законодавчого забезпечення на перехідний період. Тут представлена частина документів механізму скликання конституційних зборів за народною ініціативою, (що вже проходять апробацію в десятках міст і сіл України). Наростання політичної кризи і кризових явищ в суспільстві поступово збільшують критичну масу населення, яке схвально сприймає наші ініціативи і вже почало створювати ініціативні групи на місцях. Реальну дату проведення конституційних зборів за народною ініціативою важко передбачити, але дії Адміністрації Президента України, Верховної Ради та Кабінету Міністрів України створюють сприятливе середовище для здійснення конституційного перевороту в країні і, фактично унеможливлюють прийняття будь – яких законів спрямованих на удосконалення механізму прийняття нової конституції України. Наші консультації з закордонними спеціалістами в галузі конституційного права дозволяють стверджувати, що європейське і світове співтовариство визнає легітимним і демократичним прийняття нової Конституції України в такий спосіб.
Документ № 1
Звернення
до лідерів громадських організацій, державних та громадських діячів, політичних партій
(ПРО НОВИЙ СУСПІЛЬНИЙ ДОГОВІР. Оргкомітет Суверенних Конституційних Зборів України
Київ, 30 серпня 2007 р. Опубліковано в газеті "Голос України", 5 вересня 2007 року ).
Існуюча політична система в Україні — це негласний договір олігархічних кланів задля хижацького визискування України та її народів, які опинилися в її складі. Незалежно від того, де ситуативно перебувають ці клани — в «коаліції» чи в «опозиції», в них спільні життєві цінності, що виражаються трьома словами: безвідповідальність, безконтрольність, безкарність (й сліпа їх підтримка з-за кордону).
Олігархічний Договір тримається на трьох постулатах:
1. Відсутність сформульованої державної мети. А не визначена мета, то немає й відповідальності за її досяг-нення. Владна верхівка не працює на загальнонародну мету, а займається задоволенням власних амбіцій.
2. Незалежність збагачення владної верхівки від збагачення народу. Вона живе в закритих «елітних поселеннях» і розвиває лише «елітну інфраструктуру». Водночас інфраструктура загального призначення руйнується, земля виснажується та отруюється.
3. Відсутність контролюючих органів. Всі нинішні контролюючі органи — Конституційний і Верховний суди, Прокуратура, Рахункова палата, Уповноважений з прав людини — призначаються Президентом і Верховною Радою, тобто тими, кого вони повинні контролювати.
Основні інститути держави — Верховна Рада, Президент, Кабінет Міністрів, Конституційний суд, Прокуратура — кінцево дискредитовані в очах української громадськості та світової спільноти безвідповідальними діями владної корумпованої верхівки. Конституція України стала розмінною монетою в політичних торгах і постійно порушується вищими посадовими особами держави, які ще вчора носили бандитські «клички». Політична реформа та позачергові вибори до Верховної Ради України здійснені за межами конституційного поля, тож є нелегітимними й антинародними по суті й по формі.
«Олігархічний договір» ігнорує інтереси суспільства. За 16 років його чинності вимерло 6 мільйонів українців, ще стількох змусили втекти за кордон. На звільнену від корінного населення територію в’їхало 5 мільйонів іноземних мігрантів. В Україні нестримно зростає кількість техногенних аварій, поширюються епідемії туберкульозу та СНІДу, зростає смертність серед молодих людей, росте сирітство, знижується рівень суспільної моралі, знищується культура, переповнені тюрми з страхітливими епідеміями туберкульозу без можливості лікуватися. Натомість, невпинно зростає кількість мільйонерів та мільярдерів.
«Олігархічний договір» передбачає суспільство лише в ролі біомаси, дешевої робочої сили і органів для трансплантації. Цей договір буде дійсний доти, доки суспільство не укладе новий договір. Він має бути повним запереченням наведених вище «трьох олігархічних постулатів».
Тому ми — громадські діячі, лідери політичних партій та громадських об’єднань, стверджуємо, що в Україні відсутня законодавча влада, а діяльність судової та виконавчої гілок влади дестабілізована й дискредито-вана. На підставі рішень референдуму 1 грудня 1991 року (а таке право записане і в 5-ї і 69-ї статей Консти-туції України) ми ініціюємо проведення загальнонародних Конституційних Зборів, які приймуть Конституцію, згідно з Новим Суспільним Договором, що базується на трьох принципах Реформації держави Україна:
1.Конституційна МЕТА ДЕРЖАВИ: зростання кількості корінного населення та якості його життя. Критерій наближення до мети — Національний індекс людського розвитку, який містить у собі Індекс людського розвитку ООН (тривалість життя, рівень освіти, реальні доходи на душу населення) та індекс народжуваності. Він розраховується і оприлюднюється щоквартально разом з іншими стратегічно важливими показниками.
2. ПЕРСОНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ всього вищого керівництва за результати своєї діяльності — власними майном, свободою і життям. Президент обирається всенародно, має найбільші повноваження і несе персональну відповідальність власними майном і свободою за виконання державою конституційної мети. Відновлюється смертна кара за економічні злочини в особливо великих розмірах. Президент і вся владна верхівка збагачуються лише разом з українським народом. Власність, отримана на прямому чи посередньому зубожінні суспільства, визнається ганебною і злочинною. Недоторканою є тільки суспільно визнана правильна (чесна) власність. Вона створюється лише внаслідок збагачення суспільства або ж законно успадковується, якщо раніше була чесною. Ганебна власність підлягає легалізації шляхом компенсації суспільству заподіяних збитків у визначений законом термін.
3. НАРОДНИЙ КОНТРОЛЬ за діяльністю держави. Головний контролюючий орган — Конституційно-ревізійна палата, що поєднує функції Конституційного суду, Рахункової палати і Центральної виборчої комісії. Голова КРП обирається всенародно і несе персональну відповідальність за виконання своєї функції. Кожний громадянин України знає Конституцію і зобов’язаний її захищати в законному порядку.
Отримано з Києва звернення до русинських лідерів громадських організацій і русинів в політичних партіях, русинів-державних і громадських діячів з пропозицією підписати НОВИЙ СУСПІЛЬНИЙ ДОГОВІР, що визначить якісно новий рівень відносин між владою і суспільством, забезпечить ефективну розробку і прийняття Конституційними зборами нової Конституції України.
Пропоновано було прихильникам НОВОГО СУСПІЛЬНОГО ДОГОВОРУ ще у листопаді - грудні 2007 року провести установчу конференцію і визначити механізм обрання делегатів Суверенних Конституційних Зборів України, регламент підготовки та прийняття нової Конституції та таких конституційних законів:
Про всеукраїнський референдум; Національна доктрина; Про персональну відповідальність вищих посадових осіб; Про націоналізацію та реприватизацію стратегічних підприємств;
Про реституцію церковного майна і власності; Про унеможливлення легалізації ганебної власності; Про фінансово-кредитну систему; Про землю;
Прийнята Конституційними зборами нова Конституція України виноситься для вияву народної волі на всеукраїнський референдум згідно з новим Законом про всеукраїнський референдум.
Наша доля — в наших руках. Серед нас немає перших чи останніх — ми рівноправні в прийнятті рішень.
Документ № 5
Методика дії і деякі принципові питання. Проекту Суверенних Конституційних Зборів
Шановні русини!
Ви можете стати регіональними координаторами по проведенню Суверенних Конституційних Зборів і на Закарпатті-Підкарпатській Русі. Необхідно зібрати групу соратників і почати реалізовувати Проект у нашому регіоні, створюючи необхідні для цього структури. В ході цієї роботи багато що доведеться пояснювати і доводити. Дана «методичка» містить наше бачення ряду принципових і практичних питань.
Ми пропонуємо реалізувати надпартійний проект, що дозволяє змінити згубний курс, що проводиться в Україні з початку 90-х. Причому зробити це необхідно без «революцій», яка неминуче приведе в нинішніх умовах до розвалу і іноземної окупації країни. «Проект», до реалізації якого ми приступаємо, є реальною ТЕХНОЛОГІЄЮ
Що необхідно розуміти самому і довести до наших прихильників?
Необхідно абсолютно чітко довести до всіх організацій — потенційних союзників і однодумців, чому ми настоюємо на скликанні Суверенних Конституційних Зборів (далі — КЗ).
Ми розглядаємо їх в якості:
- Єдино можливої форми конституційних змін системи цінностей і основ Суспільства в Україні на НАЦІОНАЛЬНІ, без смути і революцій, які можуть привести до розчленовування і окупації країни.
— Єдино можливої форми законної зміни відносин власності, зовнішньої і внутрішньої політики, державного устрою, Конституції, державних пріоритетів і т.д., а так само ЛЕГІТИМНОГО (суспільно визнаного) способу, як в очах народу, так і в очах „світового суспільства”.
— Єдино можливого соціального компромісу, що дає шанс патріотично настроєній частини владної еліти, підтримавши зміну політичного курсу, без «втрати особи», перейти з розряду антинаціональної в розряд національної, і, тим самим, разом з народом боротися за Національний курс країни.
Рішення будь-яких проблем українського народу в рамках теперішньої системи неможливе. Нам принципове неприйнятний нав'язуваний сьогодні вибір серед розкручених в ЗМІ двох трьох „придворних” партій, оскільки без зміни курсу поліпшеня для народу не відбудеться. Політична сила, що прийшла в сумнівний спосіб до влади нав’язує Народу нібито вибір політичного курсу розвитку країни «зроблений ним». Ми вважаємо, що загальний контекст політичного курсу повинен бути визначений на стратегічну перспективу не партіями, а самим Народом. Підтримка ж тієї або іншої політичної сили, прагнучої до влади, повинна визначатися її наміром і здатністю цей «історичний вибір Народу найточніше реалізувати. Таким чином, вимога скликання Легітимних Конституційних Зборів повинна стати головною і нашим основним політичним гаслом.
Навіщо потрібні Суверенні Конституційні Збори?
Ми розуміємо, що при нинішньому складі Верховної Ради України неможливо прийняти ні Нову Конституцію України ні Закон Про Конституційні Збори які б, мали конституційне право сформулювати базові основи устрою країни і суспільних відносин.
Та зате ми цілком можемо зібрати КЗ на підставі 5 та 69 статей діючої Конституції України, де представники регіонів (міст, сільських районів і т.д.), реальних громадських організацій і партій, традиційних конфесій, суспільного самоврядування і творчих союзів зможуть сформулювати своєрідну волю народу з приводу стратегічного курсу країни, її суспільного і державного устрою.
Навіщо КЗ потрібні патріотичним рухам і партіям?
Скликання КЗ є на сьогодні єдино можливим проектом, навколо якого можна реально об’єднати патріотів, щоб вони з роздрібнюваної множини, між яким будуть розтягнуті на виборах голоси 50% патріотично мислячих виборців, стали самостійним політичним гравцями, здатними, якщо і не самостійно прийти до влади, то зробити це в коаліції з якою-небудь політичною партією (маючих право участі у виборах), продиктувавши їй в якості основи для співпраці ряд принципових пунктів нашої програми по ключових питаннях. Це для патріотів сьогодні — єдиний спосіб «входження у владу». Причому вхід не як «продалася за місця в списку», масовки одного з офіційно допущених до виборного процесу політичних гравців, а в якості головного ідеолога і головної політичної сили, яка і визначатиме, хто в Україні сьогодні реальний „поличний гравець”, а хто ні. Коаліція організацій, що склалася навколо проведення КЗ готова буде підтримувати тільки ту політичну силу, яка офіційно заявить про свою повну підтримку рішень КЗ, і пропонує себе як інструмент для просування цих ідей в реальну політику.
Така партія включає всі базові рішення КЗ в свою політичну програму.. У відповідь організації, що брали участь в підготовці КЗ, заявлять про свою підтримку такої партії.
Зрозуміло, на КЗ будуть створена Координаційна Рада, що постійно діє, і інші структури, які і ухвалять рішення про «партії-союзники».

Навіщо це потрібно «еліті»?
Сьогодні навіть найбільш патріотично мисляча частина політичної і ділової «еліти» виявилася заручником політичної ситуації, сформованій в країні з початку 90-х. Вийти з неї яким-небудь стандартним шляхом нереально, а продовження — дає у разі смути серйозні шанси кінчити своє життя як Мілошевіч, Хусейн і Чаушеску. Ця ситуація сьогодні, згідно аналізу ознак, усвідомлюється низкою здравомислячих політиків в тому числі на самому верху.
Таким чином, наявна їх об’єктивна зацікавленість в « Проекті», як єдина можливість уникнути найбільш небажаного для країни революційного сценарію і мирним шляхом трансформувати Україну в життєздатну соціальну державу, засновану на традиційних морально-етичних цінностях і підходах, і через цей процес уникнути особистої «небажаної» долі.

Навіщо нам взаємодіяти з патріотичною частиною «еліти»?
Об'єктивна зацікавленість частини «еліти» в тому ж, в чому зацікавлені ми, створює унікальну ситуацію для того, щоб цього разу патріоти не боролися «з всією елітою взагалі», а боролись за збереження і перетворення країни сумісно з тією, що розділяє цей підхід частиною «еліти» — проти тієї частини еліти, яка не бажає зміни курсу.
Украй важливо пояснити нашим прихильникам в регіонах, що з нашої сторони відкидати цю об'єктивну зацікавленість, згадуючи колишні образи, було б злочинно. Бо «перехід на сторону Народу» патріотично настроєної частини української еліти істотно знижує ризик дестабілізації і розпаду країни. Нашим обов'язком повинні бути збереження і перетворення в правильному напрямі країни, і якщо ради того, щоб та частина «еліти», яка на це піде, «грала» на наший стороні, буде потрібно багато що забути і пробачити. Це доведеться зробити. Справа — перш за все.
Оргкомітет суверенних конституційних зборів

Документ №12
Дорожня карта Суверенних Конституційних Зборів України
Просування ідеї Проекту і створення його «опорних точок».
Цей етап вже проводиться з серпня 2007 року. В ході його був сформований Оргкомітет, що почав поширювати ідею Суверенних Конституційних Зборів. Попередньо ці ідеї були проголошені під час президентської кампанії 2004-2005рр, та під час передвиборчої кампанії 2006року
Оргкомітет провів ряд прес-конференцій, нарад, круглих столів з лідерами громадської думки, головами територіальних громад, громадськими організаціями та політичними партіями.
Особливу увагу слід приділяти роботі з організаціями що раніше вже приймали участь у якому-небудь політичному проекті патріотичної направленості і сьогодні посилено шукають «своїх” для спільних дій. Завдання: знайти достатнє число однодумців для формування повноцінного працездатного «ядра» регіонального Оргкомітету (далі — «регіональний ОК»).
Паралельно з оргміроприємствами велася робота по «інформаційному вкиданню» Проекту в ЗМІ і на всі рівні Влади (для гарантованого спокійного відношення до Проекту з її боку). Тепер цей напрям необхідно розвивати на місцевому рівні. Завдання: зробити Проект впізнаним і не дозволити «зацікавленим» силам його замовчувати. Треба вбудувати Проект в загальний інформаційний контекст ЗМІ як абсолютно необхідний елемент, який не можна не відмітити, з метою:
— Досягти впізнавання Проекту;
— створення інформаційних приводів навколо Проекту;
— свідоме коментування нашими прихильниками будь-яких ситуацій з погляду Проекту;
— отримання заяв про офіційну підтримку Проекту з боку відомих організацій і груп. Отримання коментарів місцевих VIP-персон і лідерів громадської думки (відомі люди, лідери релігійних конфесії козацтва, молодіжних і ветеранських структур i т.д.).
Іншим завданням координаторів є проведення на місцях моніторингу місцевих ресурсів (організаційних, інформаційних, фінансових, політичних), які можливо привернуть увагу в тій або іншій формі для інформаційної розкрути Проекту. Інформація про виконану роботу подається в центральний ОК, де аналізується і ув'язується в систему з централізованими діями.

Первинна структуризація. Делегати Суверенних Конституційних Зборів України формуються за трьома принципами, а саме : Безпосередні вибори ( вибори виборщиків);
Делегування (від громадських організацій, голів міських територіальних громад, діаспори) ;
Призначення ( Президент України, Верховна Рада України, Конституційний Суд, Верховний Суд, Прокуратура);
Ми впевнені, що оптимальним є участь в проекті, як представників влади, так і представників народу.
Новий Суспільний договір неможливий без згоди хоча б однієї із сторін. Адже основна роль і місія КЗ – це повернення легітимності владі.
На першому етапі ми пропонуємо для погодження концепцію безпосередніх виборів.
1. Безпосередні вибори делегатів здійснюються по місцю проживання.
Для вироблення ефективних рішень пропонується трьохступенева система роботи над проектами документів.
Представництво: 1 делегат від тисячі виборців.
(Згідно останньої передвиборчої кампанії в Україні було створено близько 34 000 виборчих дільниць які нараховували в середньому від 500 до 1500 виборців на кожну дільницю.)
Організаторам Місцевих Координаційних Рад (МКР) необхідно на сходах жителями мікрорайонів міст, сільських районів, зборах і конференціях місцевих громадських організацій вибрати ДЕЛЕГАТІВ — поважаних і політично активних людей, що проживають в даному поселенні (орієнтування 1 від 1000 громадян), яким довіряється проголосувати від імені обравшого їх населення. Можливо вибрати цих делегатів заочно, зібравши необхідну кількість підписів (зразки бланків додаються). Кожен делегат наділяється спеціальним мандатом від імені місцевої Координаційної Ради (МКР), що засвідчує право представляти інтереси жителів даного села, селища, міського мікрорайону.
За нашими підрахунками на першому етапі буде обрано близько 37 000 делегатів.
Враховуючи, що нова Конституція України передбачатиме зміну політико-територіального устрою, де первинна ланка – це територіальна громада, а наступна місто - округ, (за основу береться концепція реформування публічної адміністрації І.Коліушко) пропонується : на рівні міських округів провести окружні збори ДЕЛЕГАТІВ.
2. В Україні нараховується близько 700 міст, отже в маленьких містах збори делегатів будуть нараховувати від 50 – 100 чоловік. Безумовно, додатково необхідно вивчити ситуацію по містах, де кількість жителів перевищує 1 млн. жителів.
Окружна координаційна рада (ОКР) проводить збори делегатів — місцеві Окружні Собори даного сільського району, селища або міста (мікрорайону великого міста), де обираються уповноважені (приблизно 1 з 10 делегатів), тобто ті, що мають право голосу, від імені громадян даного міста, району (округу). На місцевих Окружних Соборах — суспільних районних (міських) обговорюється проект Суверенних Конституційних зборів, ухвалюються рішення про його підтримку і вносяться доповнення або зміни в проекти документів (з оформленням протоколу). Обговорюються місцеві питання, які можуть бути предметом обговорення при підготовці нової Конституції України Ці рішення, як накази, вручаються уповноваженим (1 від 10 делегатів) делегатам КЗ . В Окружних соборах приймає участь мер міста та голови територіальних громад нижчого рівня за бажанням.
В цілому кількість таких уповноважених складатиме близько 3700 чоловік.
(Відразу зазначу, що всі обрані делегати Суверенних Конституційних зборів в кількості 37 000 чоловік будуть скликані один раз для остаточного ухвалення тексту нової Конституції України. Обрання уповноважених і трьохступенева система створюється з метою ефективної і узгодженої роботи над текстом Конституції)
Наступні кроки – це проведення Земських соборів, формування експертних і фахових комісій, проведення першого з’їзду уповноважених та робота власне над текстом Конституції.
Повний текст розроблених документів буде надано учасникам на наступному засіданні.
Оргкомітет Суверенних Конституційних Зборів
Голова Ю.Збітнєв середа, 19 грудня 2007 р.



Документ № 18
Як прогодувати собаку депутата
Майже в кожного третього депутата Верховної Ради України є породиста собачка і її вартість з паспортом і родословною складає від двох до п’яти тисяч доларів. Кожного місяця на харчування собачки та догляд витрачається до 300 доларів.
Український селянин отримує в середньому 400 гривень на місяць, йому не потрібен догляд, медичне обслуговування і, навіть, паспорт. А харчується він сам.
Ми вже живемо гірше собаки депутата і кожного дня споживаємо брехню радіо і телебачення, де влада розповідає нам про покращення нашого життя вже сьогодні.
Змінити своє життя, гарантувати майбутнє своїй сім’ї ми зможемо тільки самостійно змінивши основний закон держави – Конституцію.
Справою честі кожного селянина, кожного громадянина України прийняти участь в пере заснуванні держави, в прийнятті Нової Конституції України без владоможців, без олігархів, без депутатів.
Дорожня карта Суверенних Конституційних Зборів України
(для жителів міст і сіл України)
Крок №1. Ознайомитися з матеріалами Проекту Суверенних Конституційних Зборів .
Крок №2. Ухвалити особисте рішення про участь в Проекті Суверенних Конституційних Зборів. Підтримати Новий Суспільний Договір.
Крок №3. Зустрітись з сусідами, родичами, головою сільської ради (якщо довіряєте) і прийняти рішення про збори жителів села, мікрорайону, тощо.
Крок №4. На зборах обговорити ситуацію в країні , в своєму регіоні. Визначити перелік питань, які необхідно вирішити (земельні, соціальні, медичні, екологічні.) Висунути делегата для участі в Суверенних Конституційних Зборах по квоті 1 делегат від тисячі жителів села, мікрорайону, тощо.. Заповнити відповідні документи (зразок додається) і зібрати тисячу підписів, або оформити відповідний протокол. Інформацію про висунення надіслати до оргкомітету. Оригінали документів не відсилати, а представити обраному делегату під час проведення Конституційних зборів.
Рекомендації: В зборах приймають участь виключно громадяни України, жителі даної місцевості. Чиновників, депутатів і партійних активістів різних партій і партійок бажано не залучати
Оргкомітет суверенних конституційних зборів України

Документ №8
Разом заради майбутнього.
Бюлетень по виборах делегатів до Суверенних Конституційних зборів
Реєстраційний номер
Довіреність - Мандат
Ми, громадяни України, що підписалися нижче, на підставі ст. 5Конституції України і Цивільного Кодексу України довіряємо (делегуємо) громадянинові(ці) __________________________________________________________________________ (ФІО, повністю і розбірливо)

як Довіреній особі («Виборщику»), представляти наші інтереси на рівні місцевої влади в цілях поліпшення умов мешкання в____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(назва населеного пункту)
Ми довіряємо також «Виборщику» від нашого імені брати участь у формуванні народних представників на вищестоящих рівнях Суверенних Конституційних Зборів по аналогічній схемі оформлення їх повноважень.
Це доручення має безстроковий характер з правом того, що кожним підписантом його, у будь-який момент, може бути відкликано свій підпис, якщо він прийде до висновку, що «Виборщик» представляє його інтереси неналежним чином.
У будь-яких ситуаціях при вирішенні питань з органами влади «Виборщик», виступаючи як повноважний представник від імені тих, що надали йому довіру громадян, зобов'язаний виходити з їх інтересів.
Контроль за дотриманням сторонами умов цього доручення - угоди сторони довіряють місцевій Координаційній Раді Конституційних Зборів, якому передається контрольний екземпляр даної довіреності, - мандата і який громадяни, що підписали її, повідомляють про відгук свого підпису, у разі ухвалення такого рішення.

Підписи довірителів:
№ Прізвище, ім'я, по батькові (повністю) Дата народження Паспортні дані Домашня адреса Підпис Телефон e-mail Примітка


З свого боку Я_____________________________________________________________
(ФІП, повністю и розбірливо)
паспорт__________________________виданий____________________________________
(№ і серія) (коли і ким)
проживаючий
(поштова адреса повністю, телефон)
добровільно беру на себе зобов'язання завжди діяти на користь тих, що надали мені довіру громадян і повністю згоден з умовами цього доручення_______________________________ (підпис)
Це доручення зареєстроване в місцевій Координаційній Раді Конституційних Зборів________________________________________________________________________
(підпис, дата і прізвище, ім'я, по батькові - розбірливо)
(М.П.)

Підготовлено Оргкомітетом Конституційних зборів України
редакція Ю. Збітнєва





Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Новых ответов нет


Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  3 час. Хитов сегодня: 2
Права: смайлы да, картинки да, шрифты нет, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет